BİZİ ÜZME BAŞKAN


Bugün Kastamonu Üniversitesi’nin genç beyinlerini kaleme alacaktım…
Prof. Dr. Seyit Aydın ile birlikte başlayan kabuk değişiminin öğrencilere yansıyan yüzü olan Öğrenci Topluluklarının hızına yetişemediğim etkinliklerine değinecektim… 
Kültürel faaliyetlerden sanata katkıya… 
Sportif sahadan toplumsal yaralara merhem olmaya… 
Üreten bir nesilden Kastamonu tanıtımına katkıya… 
Kastamonu Üniversitesi Öğrenci Topluluklarının hizmette, faaliyette, üretmede giriştikleri tatlı rekabeti anlatmaya çalışacaktım… 
Ancak…



Öğrendiğim üzücü bir haberle yazının seyrini de değiştirmek zorunda kaldım…


Kastamonu Belediye Başkanı Turhan Topçuoğlu’ nun, Çankırı'da katıldığı Kuzey Anadolu Kalkınma Ajansı (KUZKA) toplantısı sırasında kalp krizi geçirdiğini öğrendiğimde göğüs kafesimden aşağı soğuk, keskin ve ince bir sızı indi…


Acının rengi olmaz pankartı açmıştı FB’li taraftarlar son derbide… Ezeli rakipleri GS’ nin bir taraftarının vefatı dolayısıyla, bütün rekabet bir kenara itilmiş ve acı paylaşılmıştı…


Eminim ki,


Turhan Topçuoğlu’nun bu rahatsızlığı da Kastamonu’da topyekün yürekleri aynı acı ve dudakları aynı duada buluşturacaktır…


Yüce Yaradan’dan Belediye Başkanımız Turhan Topçuoğlu’na şifalar vermesini niyaz ediyorum…


Bu niyazımın bütün Kastamonuluların gönüllerinden dudaklarına…


Dudaklarından “Amin”ler eşliğinde rahmeti sonsuz Allah-ü Teala’ya ulaştığına da eminim…


En yakın zamanda


Güler yüzünle…


Sevginle…


Samimiyetinle…


Işıl ışıl bakan gözlerin…


Mütebessim çehrenle…


Seni tekrar aramızda görmek istiyoruz Başkanım…
Lütfen Kastamonu’yu fazla üzme…