ARAKAN'I GÖRÜNCE MÜSLÜMANLIĞIMDAN UTANIYORUM!


Her gün beş vakit ezan sesleri yükseliyor arş-ı alaya yurdumda…

Camilerim beni bekliyor hüzün içinde…

Annemin, ninemin özenle duvara astığı Kur’an-ı kerim’in bir örneği dahi yok evimde… Kur’an hüzünle kendisine yönelmemi bekliyor…

Her sabah işe gidiyorum, hayat arkadaşım, canımın yarısı eşimin hayır duaları eşliğinde…

Çocuklarım okul servisine biniyor, okulun yolunu tutuyor şen şakrak…

Sokaklarda geziyorum ailemle, alışveriş için dükkanlara giriyorum, saç traşı için berbere…

Top oynuyor çocuklar bir okulun bahçesinde…

Salıncaklarda sallanıyor minik yavrular, parklarda…

Ben özgürce, korkmadan, huzur içinde yaşıyorum…



Ya Arakan?

Arakanlı baba işe gidemiyor…

Arakanlı anne eşini, çocuklarını tebessümle uğurlayıp ev işlerine bakamıyor…

Arakanlı çocuk okula gidemiyor, parka, top oynamaya, gezmeye…

Arakan’da babalar, anneler, çocuklar diri diri yakılıyor…

Kundaktaki bebekler nehirlere fırlatılıyor…
Tek suçları ne biliyor musunuz?

MÜSLÜMAN OLMAK!

Onların minarelerinden ezan sesleri yükselmiyor!

Camilerinde huzurla namaz kılınmıyor!

Bülbül sesli hafızlar Kur’an okuyamıyor!

Çünkü Arakan’da minareler yıkılıyor, camiler yakılıyor, kur’anlar ayaklar altına alıyor!

Çünkü Arakan’da Müslüman olmak öldürülmek için en geçerli sebep…

Çünkü Arakan’da Allah demek yakılmanın bir adım ötesi…

Çünkü Arakan’da Muhammed demek, linç edilmenin gerekçesi…


Libya’da 80 kişi öldü diye uçaklarından bomba yağdıran Fransa…

İkiz kulelerde 2 bin küsur insan öldü diye Afganistan’da, Irak’ta toprak üstünde taş, beden üstünde baş bırakmayan Amerika…

Darfur’da, Vietnam’da, Kore’de, Pakistan’da, İran’da, Suriye’de, Mısır’da, Kuzey Afrika’da, Cezayir’de İNSANLIK, DEMOKRASİ, ÖZGÜRLÜK palavraları sıkan ve bu palavralar eşliğinde işgalini ve sömürüsünü meşrulaştıran ZALİM DÜNYA…

Arakan’da niye yoksunuz?

…..

Ey milyarlık İslam Dünyası!

Müslüman olduğu için katledilen, yakılan, parçalanan, tecavüze uğrayan ARAKANLI sizin DİN KARDEŞİNİZ değil mi Allah aşkına!

Dün Müslüman olduğu için öldürülüyordu Arakanlı, bugün de Müslüman olduğu için öldürülüyor!

Dün üç maymunu oynuyordu Medeniyet dünyası, bugün de üç maymunu oynuyor!

Dün yardım elini uzatmaktan acizdi Müslüman ülkeler, bugünde acizliğini sürdürüyor!

Dün bir lokma ekmek, bir kilo pirinç, bir çift ayakkabı, bir battaniye gönderemeyecek kadar gönlü fakirdi insanlığın, bugün de fakir…

Artık en önemli yardımı yapma zamanı ey insanlık!

Arakan’a ekmek, pirinç, battaniye, çadır, ayakkabı göndermeyin artık!

Kefen gönderin, kefen!


Çünkü Arakanlı kefensiz gömülüyor!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler. Yönetici incelemesinin ardından yayına alınacaktır.