aile hekimliği - sokak köpekleri


AİLE HEKİMLİĞİ

Öğrenmenin yaşı yok…
Aile hekimleri ve Aile Hekimliği hususunda tüm doğrularım bir geç muayene ile alt üst oldu…
Aile Hekimime geçtiğimiz hafta son hasta olarak gittim. Bizden sonra hasta olmayınca da burnumuzun akıntısının derdine bulduğumuz dermanın ardından biraz çene çaldık…
Meğer Aile Hekimliği benim bildiğimin çok ötesindeymiş! Cehaletimden utandım doğrusu!
Ayda 8 bin lirayı aşan maaşlarına artık gıpta ile bakmıyorum!
Neden mi?
Aldıkları bu para,
Sadece evlerine götürdükleri ekmeğin parası değil…
Çalıştıkları aile hekimliği binasının tefrişi, kirası, boyası, badanası, temizlikçisi, sigortası, elektriği, telefonu, suyu, şuyu, buyu benim gözlerimi faltaşı gibi açıp baktığım  maaştan gidiyor!
Aile Hekimliğinin tüm masrafları ödediklerine göre; döner sermaye cihetinden bir şeyler aldıkları falan da sanmam artık. Çünkü almıyorlar!
Günde ortalama 200 – 300 hastası var misal benim hekimimin…
Bunun yanında;
Hamile takibi yapar…
Çocuk aşısı takibi yapar…
Haftanın bir günü köy yollarına düşer…
Aile hekimlerinin maaşları 8 bin liraya kadar çıkıyor!
Yok kardeşim, ben böyle maaş istemem!
Allah kolaylıklar versin Aile Hekimlerine…

…..


SOKAK KÖPEKLERİ

Daha önce de birkaç kez kaleme almıştık…
Biz kaleme aldık ta,
Bizi kaale alan olmadı!
Sokak köpekleri artık o kadar arsızlaştı ki,
Cumhuriyet Meydanı’nın bile tapusunu alma yolundalar…
Hava karardı mı ara sokaklarda “ısırılma” korkusuyla ilerlemek, gerilim filmlerini aratmaz oldu…
Okullar açıldı…
Bir ay sonra çocuklarımız hava karardığında okuldan çıkmış olacak…
Ve Cumhuriyet Meydanı’nın bile haracını kesen sokak köpekleri, emin olun, bir önlem alınmazsa, çocuklarımızın canını yakacak…
Benden uyarması…



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler. Yönetici incelemesinin ardından yayına alınacaktır.