AMATÖR RUHA PROFESYONEL GİYSİ

AMATÖR RUHA PROFESYONEL GİYSİ!
Amatör ruh!
Bir işi karşılık beklemeksizin yapmak!
Bir işi zevk için yapmak!
Bir işi sadece ve sadece hizmet aşkıyla yapmak!
Yaptığı işten para almamak!

Lise yıllarımızda futbol oynadık…
Çoğu zaman yemek parasını bile cebimizden ödeyerek!
Akıllanmadık!
Üniversite yıllarında yine bir amatör küme takımına soktuk burnumuzu…
Beleş yemeğe fit olmuştuk, öğrenci halimizle!
Azdavay’da bir gazete çıkmaya başladı…
Abone yapma…
Haber bulma…
Köşe yazısı yazma…
Yine Amatör Ruh girdi kanımıza!
Askerlik gelip çattı…
Acemilik biraz zorluydu ama usta birliğinde (Allah biliyor) çok rahat ettik…
Askerliğimin son aylarında görev yaptığım ildeki bir yerel radyoda program yaptım…
Ardından İstanbul’da iki senelik bir macera…
Paratoner gibiydik vesselam!
Askerliğin ardından İstanbul’da da bir radyo keşfetti bizdeki amatör ruhu!
Ve 1998 yılından itibaren Kastamonu dönemi…
Burada da bu üstün yeteneğimin keşfedilmesi için elimden gelen her şeyi yaptım…
İnsan ağzıyla ensesini kaşıyabilir mi?
Ben kaşıdım abi…
Hala da kaşıyorum!
Kastamonu’da yayın yapan tüm radyolarda amatör ruhuma ses verdim!
Sonra kıyısından köşesinden gazete yazıları başladı…
Kastamonu’yu gezmeye gelen ziyaretçilere mihmandarlık…
Ve nihayetinde köşe yazarlığı…
Şu amatör ruhu bir türlü içimden söküp atamadım!

Malumunuz…
Kastamonu Açıksöz Gazetesi,
İstanbul’da çıkan Kastamonu Harman Gazetesi,
Azdavayhaber.net,
yesilazdavay.com,
kastamonur.com,
kastamonudanhaber.com,
kastamonupostasi.com,
Halen amatör ruhla kalem çaldığımız gazete ve internet haber siteleri…
Bugünden itibaren köşe yazarlığı zincirindeki son halka koptu…
Sebep;
Amatör ruha profesyonel giysinin bol gelmesi!