Sempozyumda Yer tutmak


SEMPOZYUMDA YER TUTMAK…

Bizim dilimizde tüy bitti…
Size gına geldi artık…
Biliyorum!
Isıtıp ısıtıp aynı konuyu getiriyoruz gündeme;
Azdavay’ ın zenginlikleri!


İlk önce
“Azdavay Kalkınma Sempozyumu” dedik!
Ardından “Azdavay Paneli”
Kendimiz yazdık!
Kendimiz okuduk!
Kendimiz söyledik!
Kimse takmadı!
Biliyorum ki yine takmayacaksınız!
Ama ben,
Bütün bu yazılarımı ileride kendi çocuklarıma ve sizin çocuklarınıza göstereceğim;
“bakın” diyeceğim,
“Ben üstüme düşeni yaptım, yapmaya çalıştım. Ama sizin babalarınız, büyükleriniz beni iki paraya almadı!”
Kastamonu Üniversitesi Su Ürünleri Fakültesi 14 – 17 Ekim 2012 tarihleri arasında Kastamonu’nun Doğal Zenginlikleri” konulu bir sempozyuma imza atıyor…
Azdavay’ın Çatak Kanyonu, Medil Mağarası, Saray Şelalesi, arısı, balı, böceği, mantarı, ıhlamuru ve ilk anda aklıma gelmeyen bilimum doğal zenginliği bu sempozyumda yer bulmalı…
Yer bulmalı ki,
Azdavay’ın yıllardır mışıl mışıl uyuttuğumuz bu değerleri uyanmaya başlamalı…
Ön başvuru için son tarih 30 Haziran…
Hadi beni iki paraya almadınız,
Bari Azdavay’ı ciddiye alın!