TEKSTİL PARÇASI


TEKSTİL PARÇASI

O’nu çok severdim…

Hele hele

Şöyle gözlerini kırparak ve başını hafif eğerek

“Divane aşık gibi de dolanirum yollarda” diye nağmeyi tuturdu mu…

Gel de dinleme arkadaş?

Çok kaliteli bir şarkıcıydı…

Ta ki düne kadar…

Dün meslek değiştirdiğini gördüm;

Üzülerek…

Yalnız hangi mesleğe soyunduğunu anlayamadım!

Din uzmanı mı?

Siyasetçi mi?

Tekstilci mi?

Galiba tekstil sektörüne daha çok ilgi gösteriyor!

Van’da bir vakfın öğrenciler için düzenlediği söyleşiye katıldı kendisi…

KCK operasyonları kapsamında tutuklanan Bekir Kaya olayı için “asimilasyon” tespitini 

Vanlılara şirinlik olsun diye söylediğini ihtimaller torbasına koyup anlayış gösterebiliriz…

Hatta “başörtüsü benim için bir tekstil parçasıdır” sözünü de – kendi görüşüdür- diye 

saygıyla karşılayabiliriz…

Fakaaaat…

Bu noktadan sonra resmen ayağı gaz pedalına yapıştı…

Benim tespitim Japon yapıştırıcı kullanılmış olabileceği yönünde!

Yoksa böyle yokuş aşağı gaz köklenir mi?

“Dünyaya geldiğinde insan çıplaktı, bütün bunlar (başörtüsünden bahsediyor) sonradan 

ortaya çıktı” tezini niye ortaya attı kestiremedim,

Ama o kadar gencin içinden bir tanesi çıkıp ta;

“Dünyaya geldiğin gibi doğal ol o zaman” karşı tezini ortaya sürseydi;

Yandı gülüm keten helva!

“Ben tek dine inanmıyorum!” demesi ise sanırım gaz pedalının artık kontrolden tamamen 

çıktığı an oldu!

Ne yani?

Sen kaç dine inanıyorsun ablacım?!

İki mi, üç mü, beş mi,on mu?

Hayır yani, insanın bi ayarı olması lazım!


Bütün bunlar işin içine espri katarak,

O billur gibi sesin billur gibi yüzün masumane gafları olarak magazin literatürümüze 

girecekken;

Savaş baltalarını belinden çıkarıp başörtüsüne hücum etmesi bir çuval inciri de çöpe 

döktüğü an oldu!

Bir tekstil parçasını başında gezdirenlerin kalplerine, yüreklerine, beyinlerine kadar 

girmeyi başararak;

İnancı gereği kapandığını söyleyerek bizi kandırmaya çalışan tüm bayanların foyasını 

ortaya çıkardı!

Meğer onlar bu başörtüsü dedikleri tekstil parçasını siyasi bir amaç uğruna takıyorlarmış!

Ben bu tezi sanki bir yerlerden hatırlıyorum ama çıkaramadım şimdi!

Eğer bu yaklaşımı sergilemeseydi,

“Divane aşık gibi” onun billur sesiyle yollarda dolanmaya devam edecektim…

Şevval ayında esen bir Sam yeliydin benim için…

Ama bir tekstil parçasında bittin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler. Yönetici incelemesinin ardından yayına alınacaktır.